25 november 2016

Kies en bepaal de toekomst mee!

PvdA leden kunnen t/m woensdag 7 januari 23:59 uur stemmen op hun lijsttrekker: Diederik Samsom of Lodewijk Asscher.

Geen lid? U kunt zich t/m 5 december als lid opgeven en meestemmen.

Kijk naar de website voor de korte standpunten van de kandidaten, en voor de weergave van de gevoerde debatten. U kunt het zelf meemaken op zaterdag 26  november in Groningen. Ook daarover vindt u op deze link informatie.

PvdA kiest de Lijsttrekker

Ik ben geen lid en wil meestemmen met de lijsttrekkersverkiezing. Kan dat?

Alleen leden kunnen stemmen op de lijsttrekker. Ben je nog geen lid? Dan kun je lid worden. Lid worden kan vanaf 2 euro per maand (24 euro op jaarbasis). De hoogte van de contributie bepaal je zelf. We vinden dat iedereen lid moet kunnen worden, ongeacht je inkomen. Wie wat meer verdient, vragen we wat meer contributie te betalen. Iedereen die lid wordt van de PvdA krijgt ledenrechten en kan daarmee dus ook stemmen tijdens de lijsttrekkersverkiezing. Leden die zich vanaf nu tot net voor het einde van de lijsttrekkersverkiezing aanmelden als lid, krijgen versneld ledenrechten. Elk nieuw lid ontvangt ledenrechten, mits er geen bezwaar wordt gemaakt door de afdeling waar het lid zal worden ingeschreven en nadat de betaling van hun contributie voor een jaar is voldaan, of een machtiging tot automatische incasso is afgegeven. Dit betreftdus 24 euro bij een maandelijkse contributie van minimaal 2 euro.

pvda-samsom-verkiezing             pvda-asscher-verkiezing